Molecaten is zeer verheugd te melden dat de bedrijfsnaam, na afwezigheid van één seizoen, weer terug is op het shirt van PEC Zwolle. De naam Molecaten campings en vakantieparken zal dit seizoen prijken op de bovenkant van de rug en is daarmee weer terug op de plek waar zij ooit bij de club begon in het seizoen 2012-2013.
Vanaf het seizoen 2015-2016 t/m 2020-2021 was Molecaten hoofdsponsor van de club. PEC Zwolle is dan ook zeer blij met de rentree van Molecaten als rugsponsor van de club, dat zich derhalve als strategisch partner voor in eerste instantie een jaar gaat verbinden aan de club.
Tim Slager, directielid van Molecaten: ,,Na een seizoen als shirtsponsor afwezig te zijn geweest, zijn we als bedrijf en familie zeer verheugd om vanaf aankomend seizoen weer op het shirt te staan. Het voelt goed om als familiebedrijf uit de regio weer op strategisch niveau bij de club betrokken te zijn. We kijken dan ook enorm uit naar het nieuwe seizoen en hopen op een snelle terugkeer naar de Eredivisie.”
Jurian Meijntjes, salesmanager van PEC Zwolle: ,,We zijn zeer content met de terugkeer van Molecaten op ons prachtige nieuwe shirt en met het feit dat zij opnieuw als strategisch partner aan de club verbonden zal worden. Ook nadat het familiebedrijf was gestopt als hoofdsponsor hebben we altijd contact gehouden met elkaar. Zoals een technisch directeur blij is en vol trots vertelt wanneer een oud-speler van de club terugkomt, zo voelt dat voor ons met de terugkeer van Molecaten.”