We zijn zeer verheugd met de verlenging van het aflopende contract met PEC Zwolle, daarmee blijven we ook volgend seizoen op het shirt van PEC Zwolle zichtbaar. Als familiebedrijf uit Hattem zijn we al sinds jaar en dag nauw verbonden met club, stad en regio en vele seizoenen als hoofd- en shirtsponsor zichtbaar op alle wedstrijdtenues van de club. Ook in het nieuwe seizoen in de Eredivisie zal Molecaten campings en vakantieparken op de achterkant, bovenaan het shirt te zien zijn.
Toen PEC Zwolle in 2012 promoveerde naar de Eredivisie stapte Molecaten al in, eerst als sponsor achterop het shirt en vanaf 2015 zes jaar als trotse hoofdsponsor van de club. Dit seizoen keren we als strategisch partner terug op de achterkant van het shirt.
Xander Czaikowski, algemeen directeur van PEC Zwolle, is enthousiast dat Molecaten ook in het nieuwe seizoen weer een plekje heeft op het nieuwe shirt: ,,PEC Zwolle en Molecaten zijn al meer dan tien jaar een gouden combinatie waar wij als club ontzettend blij mee en trots op zijn. Het is een warm familiebedrijf dat in heel Nederland (en zelfs daarbuiten) bekend is. Dat familiaire past bovendien exact bij wat wij als club willen uitstralen.”
Directielid van Molecaten, Tim Slager, reageert op de verlenging: ,,Wat PEC Zwolle voor ons voelt, voelen wij voor PEC Zwolle. In het verleden hebben wij samen prachtige prestaties neergezet en herinneringen gemaakt. Na de degradatie zijn wij de club trouw gebleven en nu het PEC Zwolle gelukt is om binnen een jaar weer terug te keren naar de Eredivisie, willen wij niets liever dan samen deze stap maken.”